본문 바로가기
feel/POP

[팝 / 듣기 / 가사해석] BENEE - Supalonely (Feat. Gus Dapperton)

by Heureux☆ 2020. 5. 29.
728x90
반응형

 

 

 

BENEE - Supalonely (Feat. Gus Dapperton)

I know I fucked up
I'm just a loser
Shouldn't be with ya
guess I'm a quitter
내가 망친 거 알아
난 그냥 루저야
같이 있으면 안 돼
나는 포기를 잘하는 사람인가봐


While you're out there drinkin'
I'm just here thinkin'
'Bout where I should've been
I've been lonely mm ah yeah
네가 밖에서 술 마시는 동안
난 그냥 여기서 생각하고 있었어
내가 있어야 할 곳에 대해
난 외로웠어


Water pouring down from the ceiling
I knew this would happen, still hard to believe it
Maybe I'm dramatic
I don't wanna seem it
I don't wanna panic
천장에서 쏟아지는 물
이런 일이 일어날 줄 알았어, 아직도 믿기 힘들지
어쩌면 내가 유난스러운 것일지도
난 그렇게 보이고 싶지 않아
난 당황하고 싶지 않아


Ooh ooh ooh
I'm a sad girl in this big world
It's a mad world
나는 이 큰 세상에서 슬픈 소녀야
미친 세상이야


Ooh ooh ooh
All of my friends know what's happened
you're a bad thing
Ah
내 친구들 모두 무슨 일이 일어났는지 알아
넌 진짜 나빠


I know I fucked up
I'm just a loser
Shouldn't be with ya
guess I'm a quitter
내가 망친 거 알아
난 그냥 루저야
같이 있으면 안 돼
나는 포기를 잘하는 사람인가봐


While you're out there drinkin'
I'm just here thinkin'
'Bout where I should've been
I've been lonely mm ah yeah
네가 밖에서 술 마시는 동안
난 그냥 여기서 생각하고 있었어
내가 있어야 할 곳에 대해
난 외로웠어


La-la-la-la la-la-la-la
Lonely (I'm a lonely bitch)
La-la-la-la la-la-la-la
Lonely (Super lonely)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (나는 외로운 년이야)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (너무 외로워)


Now I'm in the bathtub cryin'
Think I'm slowly sinking
bubbles in my eyes
Now maybe I'm just dreamin'
Now I'm in the sad club
just tryna get a backrub (Lonely)
지금 욕조 안에서 울고 있어
내가 천천히 가라앉는 것 같아
내 눈에 거품들
어쩌면 난 꿈을 꾸고 있을지도 몰라
나는 슬픈 클럽에 있어
그냥 마사지나 받아보려고 (외로워)


I'm a sad girl in this big world
It's a mad world
Ooh ooh ooh
나는 이 큰 세상에서 슬픈 소녀야
미친 세상이야


All of my friends know what's happened
you're a bad thing
Ah
내 친구들 모두 무슨 일이 일어났는지 알아
넌 진짜 나빠


I know I fucked up 
I'm just a loser (Loser)
Shouldn't be with ya
guess I'm a quitter (Quitter)
내가 망친 거 알아
난 그냥 루저야
같이 있으면 안 돼
나는 포기를 잘하는 사람인가봐


While you're out there drinkin'
I'm just here thinkin'
'Bout where I should've been
I've been lonely mm ah yeah
네가 밖에서 술 마시는 동안
난 그냥 여기서 생각하고 있었어
내가 있어야 할 곳에 대해
난 외로웠어


La-la-la-la la-la-la-la 
Lonely (I'm a lonely bitch)
La-la-la-la la-la-la-la
Lonely (Super lonely)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (나는 외로운 년이야)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (너무 외로워)


I loathe romancing in itself
I'll be damned to try
I'm only dancin' by myself
so I don't slam my Irish buck
나는 로맨스 자체를 혐오해
시도해도 망할거야
난 혼자 춤추고 있어
그래서 칵테일을 세게 내려 놓지 않아


Compostable cups B-B-BENEE
I-I can't stress this enough
I would hate to mess things up
but my boogie still stays restless as fuck yeah
재활용 컵과 베니
이것을 충분히 강조할 수 없어
나는 일을 망치고 싶지 않아
하지만 내 부기는 여전히 안절부절 못하고 있어


I know I fucked up
I'm just a loser
Shouldn't be with ya
guess I'm a quitter
내가 망친 거 알아
난 그냥 루저야
같이 있으면 안 돼
나는 포기를 잘하는 사람인가봐


While you're out there drinkin'
I'm just here thinkin'
'Bout where I should've been
I've been lonely mm ah yeah
네가 밖에서 술 마시는 동안
난 그냥 여기서 생각하고 있었어
내가 있어야 할 곳에 대해
난 외로웠어


La-la-la-la la-la-la-la
La la-la-la la-la-la la-la
Lonely (I'm a lonely bitch)
La la-la-la la-la-la la-la
La-la-la-la la-la-la-la
La la-la-la la-la-la la-la
Lonely (Super lonely, Lonely)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (나는 외로운 년이야)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (너무 외로워)


La-la-la-la la-la-la-la
(I've been lonely, I've been lonely)
(I've been lonely by the way)
La-la-la-la la-la-la-la
La la-la-la la-la-la la-la
Lonely (I've been lonely)

라-라-라-라-라-라-라-라
(외로웠어, 외로웠어)
(그런데 난 외로웠어)
라-라-라-라-라-라-라-라
외로워 (외로웠어)


 


 

BENEE - Supalonely (Feat. Gus Dapperton)

 

 

728x90
반응형

댓글