본문 바로가기
feel/POP

[팝 / 듣기 / 가사해석] The Beatles - I Want To Hold Your Hand

by Heureux☆ 2020. 6. 21.
728x90
반응형

 

 

The Beatles - I Want To Hold Your Hand

Oh yeah, I'll tell you something
I think you'll understand
When I'll say that something
I wanna hold your hand
그래, 나 너에게 할 말이 있어
이해해 줄 거라고 생각해
내가 그 말을 할 때
난 너의 손을 잡고 싶어


I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
난 너의 손을 잡고 싶어
난 너의 손을 잡고 싶어


Oh please, say to me
You'll let me be your man
And please, say to me
You'll let me hold your hand
오, 제발 말해줘
날 네 남자로 만들어줘
그리고 제발, 말해줘
내가 네 손을 잡게 해줘


You'll let me hold your hand
I wanna hold your hand
내가 네 손을 잡게 해줘
난 너의 손을 잡고 싶어


And when I touch you I feel happy inside
It's such a feeling that my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide
너의 손길이 스칠때 난 행복을 느껴
내 사랑은 그런 느낌이야
나는 숨길 수 없어
나는 숨길 수 없어
나는 숨길 수 없어


Yeah, you've got that something
I think you'll understand
When I'll say that something
I wanna hold your hand
그래, 너도 뭔가 알겠지
이해해 줄 거라고 생각해
내가 그 말을 할 때
난 너의 손을 잡고 싶어


I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
난 너의 손을 잡고 싶어
난 너의 손을 잡고 싶어 


And when I touch you I feel happy inside
It's such a feeling that my love
I can't hide
I can't hide
I can't hide
너의 손길이 스칠때 난 행복을 느껴
내 사랑은 그런 느낌이야
나는 숨길 수 없어
나는 숨길 수 없어
나는 숨길 수 없어


Yeah, you've got that something 
I think you'll understand
When I'll feel that something
I wanna hold your hand
그래, 너도 뭔가 알겠지
이해해 줄 거라고 생각해
내가 그 말을 할 때
난 너의 손을 잡고 싶어


I wanna hold your hand
I wanna hold your hand
I wanna hold your hand

난 너의 손을 잡고 싶어
난 너의 손을 잡고 싶어
난 너의 손을 잡고 싶어

728x90
반응형

댓글