본문 바로가기
feel/POP

[팝 / 듣기 / 가사해석] Richard Sanderson - Reality (라붐 La Boum OST)

by Heureux☆ 2020. 7. 6.
728x90
반응형

 

 

 

Richard Sanderson - Reality (라붐 La Boum OST)

Met you by surprise
I didn't realize
That my life would change forever
갑자기 당신을 만나서
나는 깨닫지 못했죠
내 인생이 영원히 바뀔 거란 걸 


Saw you standing there
I didn't know I cared
There was something special in the air
당신이 거기 서 있는 걸 보고
내가 신경쓰는 줄 몰랐어요
공기 중에 뭔가 특별한 것이 있었죠


Dreams are my reality
The only kind of real fantasy
Illusions are a common thing
I try to live in dreams
It seems as if it's meant to be 
꿈들은 나의 현실이에요
오직 하나뿐인 실재하는 환상
환상은 흔한 거지만
나는 꿈속에서 살려고 노력해요
그게 내 운명인 것 같거든요


Dreams are my reality
A different kind of reality
I dream of loving in the night
And loving seems alright
Although it's only fantasy
꿈들은 나의 현실이에요
다른 종류의 현실
나는 밤에 사랑을 꿈꿔요
사랑은 괜찮은 것 같아요
비록 환상이지만


If you do exist
Honey don't resist
Show me a new way of loving
만약 당신이 존재한다면
참지 말아요
새로운 사랑을 보여주세요


Tell me that it's true
Show me what to do
I feel something special about you
그게 사실이라고 말해주고
내가 어떻게 해야 하는지 보여주세요
나는 당신에게 뭔가 특별한 것을 느껴요


Dreams are my reality
The only kind of reality
Maybe my foolishness has past
And maybe now at last
I'll see how a real thing can be
꿈들은 나의 현실이에요
오직 하나뿐인 현실
어쩌면 나의 어리석음이 과거가 되었는지도 몰라요
그리고 어쩌면 이제
얼마나 진실한지 볼 수 있을 것 같아요 


Dreams are my reality
A wonderous world where I like to be
I dream of holding you all night
And holding you seems right
Perhaps that's my reality 
꿈들은 나의 현실이에요
내가 있고 싶은 멋진 세계
밤새도록 당신을 안고 있는 꿈을 꿔요
당신을 안고 있는 게 괜찮은 것 같아요
어쩌면 그게 내 현실인가 봐요


Met you by surprise
I didn't realize
That my life would change forever 
갑자기 당신을 만나서
나는 깨닫지 못했죠
내 인생이 영원히 바뀔 거란 걸


Tell me that it's true
Feelings that are cue
I feel something special about you
사실이라고 말해줘요
신호를 주는 감정들
나는 당신에게 뭔가 특별한 것을 느껴요 


Dreams are my reality
A wonderous world where I like to be
Illusions are a common thing
I try to live in dreams
Although it's only fantasy
꿈들은 나의 현실이에요
내가 있고 싶은 멋진 세계
환상은 흔한 거지만
나는 꿈속에서 살려고 노력해요
비록 환상이지만


Dreams are my reality
I like to dream of you close to me
I dream of loving in the night
And loving you seems right
Perhaps that's my reality

꿈들은 나의 현실이에요
당신이 내게 가까이 있는 꿈을 꾸는 걸 좋아해요
나는 밤에 사랑을 꿈꿔요
사랑은 괜찮은 것 같아요
어쩌면 그게 내 현실인가 봐요



728x90
반응형

댓글