본문 바로가기
feel/POP

[팝송 / 듣기 / 가사해석] Years & Years - It's A Sin

by Heureux☆ 2021. 6. 1.
728x90
반응형

 

 

 

Years & Years - It's A Sin 

 

When I look back upon my life
It's always with a sense of shame
I've always been the one to blame
내 삶을 되돌아볼 때
항상 부끄러운 생각이 들어
언제나 내가 잘못했어

For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too
내가 하고 싶은 모든 것에 대해
언제, 어디서, 누구든 상관 없이
한 가지 공통점이 있어

It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
그것은 죄야

Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
내가 했던 모든 것이
내가 하는 모든 것이
내가 가본 모든 곳이
내가 가는 모든 곳이

It's a sin
죄악이야

At school they taught me how to be
So pure in thought and word and deed
They didn't quite succeed
학교에서 그들은 나에게 가르쳤어
생각과 말과 행동에서 순수해지는 법을
그들은 성공하지 못했어

For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too
내가 하고 싶은 모든 것에 대해
언제, 어디서, 누구든 상관 없이
한 가지 공통점이 있어

It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
그것은 죄야

Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
내가 했던 모든 것이
내가 하는 모든 것이
내가 가본 모든 곳이
내가 가는 모든 곳이

It's a sin
죄악이야

So I look back upon my life
Forever with a sense of shame
I've always been the one to blame
그래서 나는 내 삶을 돌아봐
영원히 부끄러움을 느끼지
언제나 내가 잘못했어

For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too
내가 하고 싶은 모든 것에 대해
언제, 어디서, 누구든 상관 없이
한 가지 공통점이 있어

It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
그것은 죄야

Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
내가 했던 모든 것이
내가 하는 모든 것이
내가 가본 모든 곳이
내가 가는 모든 곳이

It's a sin
죄악이야


원곡
Pet Shop Boys It's A Sin

 

 

 

728x90
반응형

댓글